KURS: Kurs Pewności Siebie dla Kobiet

Sprawdzam

MLM w najbliższym 10 leciu. Czy stać Cię na lekceważenie trendów?

19 lipca 2012

Z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że marketing sieciowy jest biznesem wielkich liczb, wielkich emocji i wielkich zmian.

Z pewnością jest to biznes rządzący się szczególnymi regułami gry.

Podobnie jak zdając na prawo jazdy przystosowujesz ogrom wiedzy o przepisach ruchu drogowego,  jednocześnie jeżdżąc autem pod okiem instruktora, aż wreszcie zasiadasz do własnego wymarzonego auta by któregoś dnia z satysfakcją nacisnąć gaz do dechy!  Podobnie jest w MLM z tą różnicą, że do pojazdu wraz z instruktorem wsiadasz od razu a kodeksu uczysz się w czasie jazdy.   Są też i tacy którzy do pojazdu wsiadają samodzielnie rozpędzając się maksymalnie bez żadnego przygotowania wiedzieni na fali emocji – rozbijają się o najbliższe drzewo słysząc „NIE”. Rozgoryczeni postanawiają nie wsiadać  już nigdy za kierownicę, nie ma się co dziwić być może nie mieli nawet okazji poznać swojego instruktora.

Jak zatem będzie wyglądać  MLM w Polsce w najbliższym dziesięcioleciu?

Będzie to okres bardzo intensywnego rozwoju branży , etap poszukiwań owych instruktorów  – w MLM nazwanych LIDERAMI.  Ludzie przyłączają się nie tyle do firm i ich produktów co do Liderów właśnie. Najbliższe dziesięciolecie w polskim MLM będzie okresem ugruntowania pozytywnego wizerunku branży poprzez eksponowanie Liderów.  W czasach kryzysu w przeciwieństwie do wielu innych gałęzi gospodarki Marketing Sieciowy  rozwija się niezwykle dobrze. Tym samym coraz więcej ludzi poszukuje alternatywnych źródeł zarabiania- kto wykorzysta dobrze ten czas i potraktuje jak lokatę z najwyższym oprocentowaniem – wygra znacznie więcej niż procenty.

Jaka zatem branża przeżywać będzie  największy boom?  Jak najlepiej zainwestować swój czas- jaka branża niesie największe perspektywy?

Na świecie dokonuje się obecnie rewolucyjna przemiana świadomości dotyczącej tego, jak się odżywiamy, jak spędzamy wolny czas, jak wyglądamy, jak i kiedy się starzejemy. Coraz bardziej rośnie zapotrzebowanie na wszelkie produkty i usługi związane ze zdrowym stylem życia.

Żyjemy dłużej i wymagamy od siebie więcej. Rośnie świadomość tego, że dzisiaj warzywa i owoce mają dawny smak ale już nie te same wartości odżywcze. Dzięki profilaktyce czyli zdrowemu odżywianiu i suplementacji jesteśmy w stanie w naturalny sposób wyeliminować większość chorób cywilizacyjnych –  w tym jednego z  największych zabójców XXI wieku – choroby krążenia. Jednocześnie zmagamy się z problemem otyłości – co trzecie dziecko w klasach podstawowych cierpi na otyłość. Wellness to nie  tylko moda ale i konieczność naszych czasów jeśli chcemy być zdrowi i sprawni jak najdłużej.

Sama obserwuję tą zmianę stylu życia u siebie. 

Branża wellness w 2002 roku osiągnęła 200 mld USD obrotu, w 2007 przekroczyła 500 mld USD (więcej niż cały przemysł samochodowy), natomiast do 2012 roku przekroczy 1000 mld (bilion) USD. Potrafisz to sobie wyobrazić?

Wg Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej branża Wellness pnie się w górę aktualnie plasując się na 3 miejscu europejskiego rynku sprzedaży bezpośredniej za rok 2010. Rynek suplementów diety w Polsce jest wciąż mało nasycony a jego dalszy rozwój będzie odzwierciedlał trendy Europy Zachodniej  i Stanów Zjednoczonych.

 

Jak Ty wykorzystasz najbliższe 10 lat? To zależy tylko od Ciebie. 

Pamiętaj w każdej chwili możesz dołączyć do mojego zespołu – wystarczy że wypełnisz ankietę   Kliknij i wypełnij 

 

 

 

 

 

6 thoughts on "MLM w najbliższym 10 leciu. Czy stać Cię na lekceważenie trendów?"

  1. Bardzo ciekawy komentarz, Aniu. To prawda, – MLM to nowy trend i nie da się go nie zauważyć.

    Od ponad 15 lat widzimy jak ten trend nabiera coraz bardziej na sile i wielkości. Niestety, pierwsza firma MLM w Polsce namieszała dużo w świadomości ludzkiej, co do dziś skutkuje podziałem sołeczeństwa na zagorzałych zwolenników i zagorzałych przeciwników. Powodowani wielkimi emocjami, nie zgłębiając tematu od razu ugruntowali sobie opinię i stanowisko.

    Tym bardziej, ludziom działającym w tym trendzie ( w tym równiez Tobie) należy się ogromny szacunek, że potrafili wyjść ze strefy komfortu i stać sie liderami nowego.

  2. Cieszę się, że poruszyłaś ten temat. MLM wciąż dla wielu to czarna magia i wyższy poziom wróżbiarstwa. Myślę, że oprócz firmy, o której wspomniał Krzysztof Nadara, która trochę namieszała w głowach, to niezrozumienie wynika z niezrozumienia istoty, czym zajmuje się marketing, i skąd są pieniądze w tym biznesie 🙂

    Kiedy dowiedziałam się, że marketingiem w Polsce zajmuje się tyle osób, które mogłyby w całości zasiedlić trójmiasto, dało mi to wiele do myślenia.

    To prawda, że teraz, kiedy inni zastanawiają się jak poradzić sobie z rosnącymi cenami i kryzysem, nasza branża dalej rozwija się i rośnie. Nie tylko w słowach, ale i w liczbach.
    Tym bardziej, że przyczynia się do stabilizacji finansowej wielu, którzy jeszcze do niedawna, nie martwili się o swoje budżety.

    Zgadzam się, że kto wykorzysta nadarzającą się okazję, może wygrać zdecydowanie więcej, niż procenty 🙂
    A pierwszym krokiem powinno być znalezienie sobie dobrego mentora, który wyjaśni istotę marketingu i nauczy skutecznego działania.

    1. Nawiązując do mentora- zgadzam się z Tobą kompletnie. Uważam, że pierwszą i najważniejszą kwestią podczas wyboru swojej przyszłej firmy MLM to jest właśnie mentor, a najlepiej dwóch 🙂

      Przekonałem się o tym na własnej skórze. Teraz czerpię wiedzę garściami, a oni cały czas podsyłają nową, skuteczną i przede wszystkim gotową do wdrożenia wiedzę.
      Świetny wpis Aniu 🙂

Comments are closed.